Na początku lipca uwierzyłem, że tym razem 13N faktycznie znikną z ulic, więc postanowiłem fotografować je "jak leci", za każdym razem, gdy na któryś natrafię. Szczęśliwie na Puławską i Woronicza cały czas trafiało ich jeszcze sporo...


Wagon 231, rok produkcji 1966. Skład 230+231 został skreślony ze stanu 23 lipca, czyli zdjęcia musiałem zrobić w ostatnich dniach jego kursowania, na FB zdjęcie umieściłem 25 lipca, gdy tramwaj już nie jeździł.

316 + 312, rok prod. 1966 - na ten skład trafiałem bardzo często.

Skład bliżej nieokreślony

190, rok produkcji 1965, jeden z dwóch najstarszych wagonów jeżdżących jeszcze po Warszawie, drugi najniższy numer z numeracji wagonów (aktualnie najniższy jeżdżący to 140) - pisałem 24 lipca 2012

skład bliżej nieokreślony

skład 429+263 (rok prod. 1967/1966). Skreślony ze stanu 12 października 2012

546+545 (rok prod. 1968), linia zastępcza okresowa 40






Wagon 231, rok produkcji 1966. Skład 230+231 został skreślony ze stanu 23 lipca, czyli zdjęcia musiałem zrobić w ostatnich dniach jego kursowania, na FB zdjęcie umieściłem 25 lipca, gdy tramwaj już nie jeździł.



316 + 312, rok prod. 1966 - na ten skład trafiałem bardzo często.



Skład bliżej nieokreślony




190, rok produkcji 1965, jeden z dwóch najstarszych wagonów jeżdżących jeszcze po Warszawie, drugi najniższy numer z numeracji wagonów (aktualnie najniższy jeżdżący to 140) - pisałem 24 lipca 2012

skład bliżej nieokreślony






skład 429+263 (rok prod. 1967/1966). Skreślony ze stanu 12 października 2012

546+545 (rok prod. 1968), linia zastępcza okresowa 40
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz